Ved køb på Specialdays webshop har du accepteret nedenstående betingelser.
levering
Dine varer vil blive afsendt inden for 2 hverdage, fra da du placerede din ordre. Når din ordre er registreret, modtager du via mail en ordrebekræftelse. Så snart din pakke er afsendt, bliver du også orienteret herom via mail, og du har mulighed for at tracke din pakke. Bemærk at bestilling af personlige omslag vil blive afsendt inden for 5 hverdage.
leveringspriser
Danmark
DKK 39 til GLS pakkeshop – gratis ved køb over DKK 399
DKK 55 GLS hjemmelevring
EU
DKK 110
Grønland
DKK 250
Norge
DKK 235
Resten af verden
DKK 250
leveringstid
Danmark
2-3 hverdage
EU
4-6 hverdage
Resten af verden
4-10 hverdage
ikke afhentede pakker
Såfremt en pakke bliver returneret til Specialday fordi den ikke er blevet afhentet i pakkeshoppen til tiden, fratrækker vi DKK 39 i porto fra returbeløbet, hvis kunden ønsker varen refunderet. Dette skyldes at transportselskabet opkræver et højere beløb for at returnere uafhentet pakker til os.
returret
Hos Specialday er vi stolte af vores produkter og er du ikke glad, er vi ikke glade. Derfor yder vi altid 30 dages fuld returret på køb fra vores webshop, gældende fra den dag du har modtaget dine varer. Ønsker du at gøre brug af returretten, skal du blot vedlægge en seddel med dit navn og ordrenummer og sende pakken til:
Specialday
Strandvejen 343
2930 Klampenborg
Danmark
mærk.: returnering
Vi gør opmærksom på at vi ikke modtager returpakker sendt til pakkeshops o.lign. Pakker skal sendes direkte til ovenstående adresse. Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen, hvis det fulde beløb ønskes retur. Returvarer skal returneres med folie altså i original emballage. Defekte eller beskadigede varer skal ikke returneres med folie (se 'reklamation'). Returneringen af varer sker for egen regning og eget ansvar. Vi anbefaler, at du sender retur som pakke, hvor der er forsikring og mulighed for 'track and trace'. Der kan ikke returneres eller ombyttes i fysiske butikker, da der er tale om forskellige juridiske enheder. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto. Vi tilbagebetaler til det kreditkort, som varerne er betalt med. Bemærk venligst at personliggjorte omslag ikke kan returneres. På grund af disse produkters tilpassede indhold er vi ikke i stand til at refundere din ordre ved kundeskabte fejl, fx ved stavefejl eller forkert valg af layout. Ved reklamation se venligst afsnittet længere nede.
reklamation
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden for 2 år efter købet.Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af en reklamation, når reklamationen er berettiget. Ved reklamation, fejl og mangler eller udebleven leverance kontakt venligst kundeservice på hello@specialday.dk
Reklamationer skal sendes til:
Specialday
Strandvejen 343
2930 Klampenborg
Danmark
Mærk.: reklamation
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge kopi af faktura, hvorpå du skriver, hvad der reklameres over. Du kan som forbruger kræve en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over. dette forudsætter, at reklamationen er berettiget, samt at ombytningen ikke medfører urimelige omkostninger for specialday.
kvalitet og farver
Vi kan ikke garantere dig for, at farverne, du ser på din skærm, matcher 100% farverne på vores produkter. Dette afhænger af farveopsætningen på din computer og din skærmopløsning.
betaling
Vi accepterer betaling med alle kort samt betaling med Mobilepay, Paypal & Viabill. Det fulde beløb trækkes fra din konto, når varerne afsendes. Alle priser er inklusiv 25% moms.
Fragt i Danmark koster 39 DKK og er gratis ved køb over DKK 399 til en GLS pakkeshop. Bestillinger til lande uden for EU kan være underlagt moms, importtold og/eller skatter, der opkræves, når din pakke når dit land. Specialday sender din pakke i henhold til Incoterm Delivered Duty Unpaid (DDU), hvilket betyder, at vi ikke opkræver moms, afgifter og/eller skatter på ordrer til lande uden for EU, og vi kan ikke forudsige, hvad dine særlige afgifter kan være. Hvis du pådrager dig sådanne ekstra gebyrer, skal de betales, for at din pakke kan udleveres af tolden. Kontakt dit lokale toldkontor for mere information.
kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på hello@specialday.dk eller ringe til os på 25378017 (telefontid hverdage mellem kl. 10 & 15)